Поръчка и доставка

Поръчка и доставка 2017-07-05T01:20:05+00:00
  1. Как да направя поръчка“

Можете да направите поръчка онлайн в сайта ни, да поръчате на наш консултант на телефон 0888277781 или 0885950936 , по имейл на info@sueta.bg или чрез фейсбук страницата ни.

При успешно направена поръчка чрез сайта ще получите имейл с информация за поръчката. За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт. Наш представител ще се свърже с Вас по телефон, само ако е необходимо допълнително уточнение по поръчката.

  1. Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не, можете да поръчате в сайта ни като “Гост”. В такъв случай не е необходимо да имате регистрация или да влизате в профила си.

С цел по- добро обслужване и улеснение на поръчката, нашият екип Ви препоръчва да си направите регистрация в сайта. Тя е еднократна и след нея Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

  1. Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката ще получите имейл обобщаващ вашата поръчка. Също така, ако е необходимо, очаквайте и телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка.

  1. Как да платя поръчаните продукти?

Плащането на продуктите се извършва с наложен платеж на куриер или в офис на Еконт, при получаване на пратката.

  1. Как се осъществява доставката на поръчаните стоки?

Доставките на Sueta.bg се извършват от куриерска фирмa Еконт на територията на цялата страна и са за сметка на клиента. Доставките се извършват до Ваш адрес или до удобен за Вас офис на Еконт. В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

  1. Каква е цената за доставка?

Таксата за доставка е за сметка на клиента и се заплаща на куриер или в офис на Еконт при приемане на пратката от Ваша страна. Цената на доставката зависи от теглото на поръчаната стока. Нашите клиенти ползват 10% отстъпка от стойността на куриерската услуга. Стандартната цена на поръчка до 1 кг до офис на Еконт е около 4 лв., а на поръчка до 1 кг до посочен от Вас адрес цената е по-висока и зависи от населеното място.

При поръчка на стойност над 100 лева доставката е за наша сметка.

  1. Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка е до 3 дни от датата на поръчката. Ако направите поръчката си до 16:00 ,то тя се обработва през същия работен ден и стандартно ще бъде при Вас на следващия работен ден. Поръчки, направени след 16:00, през събота, неделя и официален празник, се обработват през следващия работен ден и веднага след това се насочват към фирмата куриер.

Доставката се извършва с куриер от фирма Еконт, като за някои населени места разносът е в съответствие с графика на обслужване от куриерска фирма Еконт.

 

  1. Предлагате ли възможност за преглед и тест на продукта преди да го закупя?

Да, ние изпращаме поръчките Ви с опция за преглед и тест. Това означава, че имате възможност при получаването на продукта от куриер или в офис на Еконт, да го отворите, да го прегледате и ако не отговаря на очакванията Ви, да ни го върнете. Опцията „преглед и тест“ Ви дава възможност да прегледате продукта за недостатъци или дефекти преди да го заплатите. Куриерът ще Ви изчака около 15 минути.

 

  1. За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Куриерските разходи за връщане и замяна на стока са за сметка на клиента. В случай на грешно доставени по вина на Sueta.bg или дефектни продукти, разходите за връщане се поемат от нас.

  1. Мога ли да върна или заменя закупен продукт?

Отказ и връщане на продукта

Ако закупеният продукт не отговаря на очакванията Ви, можете да го върнете в срок от 14 дни от датата на получаване. Изпратете продукта чрез куриерска фирма Еконт заедно с попълнена бланка за замяна и връщане. (хиперлинк) При връщане на артикула, трябва да го изпратите към нас с опция „преглед и тест“- в противен случай пратката Ви няма да бъде приета. Защо? Опцията „преглед и тест“ ни дава възможност да се уверим, че артикулът, който връщате, е с ненарушен търговски вид- не е използван (т.е. да не е носен, пран, гладен, скъсан), не е зацапан, без странични миризми е (от кремове, парфюми, цигарен дим), запазени са оригиналната опаковка, етикет и касова бележка.

Платената от Вас стойност на артикула се възстановява по банков път, като е необходимо в бланката за връщане да посочите банкова сметка и трите имена на нейния титуляр.

Замяна на продукта

В случай, че желае да замени поръчан, получен и платен продукт, клиентът може да направи това в срок от 14 дни от получаването му. Артикулът, който желаете да замените, трябва да бъде с ненарушен търговски вид- да не е използван (т.е. да не е носен, пран, гладен, скъсан), да не е зацапан, да е без странични миризми (от кремове, парфюми, цигарен дим), да бъдат запазени оригиналната опаковка, етикет и касова бележка. Артикулът трябва да бъде изпратен чрез куриерска фирма Еконт с попълнена бланка за връщане и замяна.

Имате право да замените закупен продукт с различен размер или с друг избран артикул от сайта, като за целта трябва да попълните бланката за връщане и размяна и да посочите желания от Вас продукт. Когато желаете да замените продукта с друг, по-скъп от този, който връщате, ние ще приспаднем първоначално платената от Вас сума и ще Ви информираме за размера на крайното доплащанe, който ще дължите в момента на новата доставка.

В общия случай куриерските разходи за връщане на продукт са за сметка на клиента. В случай на дефектен или грешен продукт, разходите са за сметка на sueta.bg

Всички върнати и заменени стоки трябва да бъдат изпратени до офис на Еконт на адрес: България, гр. Карнобат 8400, до офис на Еконт, за Sueta.bg (Суета Бг).

Всички въпроси, свързани с отказа, връщането и замяната на артикули могат да бъдат уточнени на телефони 0888277781 и 0885950936 или чрез имейл info@sueta.bg

 

  1. Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно?

Ще получите парите си обратно в 7-дневен срок от датата на получаване на пратката Ви при нас.

 

  1. Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

Ако искате да промените нещо във Вашата поръчка, моля свържете се с нас на посочените телефони.

  1. Може ли да бъде анулирана направена поръчка?

В определени случаи поръчката Ви може да бъде анулирана от представител на sueta.bg при основателни причини от обективен характер-поръчаният артикул е изчерпан. Ние ще Ви предложим алтернативен артикул, ако желаете. Ако новото предложение не Ви допадне, поръчката ще бъде анулирана.

В случай, че поради основателни причини трябва да анулирате направена поръчка, бихме искали да Ви помолим да се свържете с нас на предоставените телефони.