Често задавани въпроси

Често задавани въпроси 2017-07-05T01:21:40+00:00
Получих подаръчен ваучер за пазаруване в Sueta.bg Как мога да го използвам? 2017-06-28T16:56:51+00:00

За да използвате подаръчния си ваучер е нужно, да въведете номера на ваучера в съответното поле при поръчка.

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в Sueta.bg? 2017-06-28T16:56:23+00:00

Всички лични данни при регистрация в сайта ни са защитени от ЗЗЛД и се съхраняват при строга конфиденциалност и високи нива на сигурност. Sueta.bg e регистриран като администратор на лични данни от Комисията за защита на личните данни.

Кой е моят размер? 2017-06-28T16:55:57+00:00

Влезте в категория ”Размери”, където ще разгледате всички размери на предлаганите в онлайн магазина продукти и ще намерите подробно описание за това кой размер на какви сантиметри отговаря. Преди да изберете размер, е много важно да измерите Вашите индивидуални мерки. Важно е да уточним, че в зависимост от марката и модела, размерите могат да варират. Ако имате въпроси или колебание кой е точният за Вас размер, нашите консултанти са на Ваше разположение за съдействие. Можете да се свържете с тях на предоставените телефони, имейл адрес или на Фейсбук страницата ни. Ако все пак се колебаете кой е Вашия размер, не се притеснявайте да се свържете с нас за съдействие на предоставените телефони, имейл или на Фейсбук страницата ни.

Може ли да бъде анулирана направена поръчка? 2017-06-28T16:55:32+00:00

В определени случаи поръчката Ви може да бъде анулирана от представител на sueta.bg при основателни причини от обективен характер-поръчаният артикул е изчерпан. Ние ще Ви предложим алтернативен артикул, ако желаете. Ако новото предложение не Ви допадне, поръчката ще бъде анулирана.

В случай, че поради основателни причини трябва да анулирате направена поръчка, бихме искали да Ви помолим да се свържете с нас на предоставените телефони.

Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя? 2017-06-28T16:55:07+00:00

Ако искате да промените нещо във Вашата поръчка, моля свържете се с нас на посочените телефони.

Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно? 2017-06-28T16:54:41+00:00

Ще получите парите си обратно в 7-дневен срок от датата на получаване на пратката Ви при нас.

Мога ли да върна или заменя закупен продукт? 2017-06-28T16:54:13+00:00

Отказ и връщане на продукта

Ако закупеният продукт не отговаря на очакванията Ви, можете да го върнете в срок от 14 дни от датата на получаване. Изпратете продукта чрез куриерска фирма Еконт заедно с попълнена бланка за замяна и връщане. (хиперлинк) При връщане на артикула, трябва да го изпратите към нас с опция „преглед и тест“- в противен случай пратката Ви няма да бъде приета. Защо? Опцията „преглед и тест“ ни дава възможност да се уверим, че артикулът, който връщате, е с ненарушен търговски вид- не е използван (т.е. да не е носен, пран, гладен, скъсан), не е зацапан, без странични миризми е (от кремове, парфюми, цигарен дим), запазени са оригиналната опаковка, етикет и касова бележка.

Платената от Вас стойност на артикула се възстановява по банков път, като е необходимо в бланката за връщане да посочите банкова сметка и трите имена на нейния титуляр.

Замяна на продукта

В случай, че желае да замени поръчан, получен и платен продукт, клиентът може да направи това в срок от 14 дни от получаването му. Артикулът, който желаете да замените, трябва да бъде с ненарушен търговски вид- да не е използван (т.е. да не е носен, пран, гладен, скъсан), да не е зацапан, да е без странични миризми (от кремове, парфюми, цигарен дим), да бъдат запазени оригиналната опаковка, етикет и касова бележка. Артикулът трябва да бъде изпратен чрез куриерска фирма Еконт с попълнена бланка за връщане и замяна.

Имате право да замените закупен продукт с различен размер или с друг избран артикул от сайта, като за целта трябва да попълните бланката за връщане и размяна и да посочите желания от Вас продукт. Когато желаете да замените продукта с друг, по-скъп от този, който връщате, ние ще приспаднем първоначално платената от Вас сума и ще Ви информираме за размера на крайното доплащанe, който ще дължите в момента на новата доставка.

В общия случай куриерските разходи за връщане на продукт са за сметка на клиента. В случай на дефектен или грешен продукт, разходите са за сметка на sueta.bg

Всички върнати и заменени стоки трябва да бъдат изпратени до офис на Еконт на адрес: България, гр. Карнобат 8400, до офис на Еконт, за Sueta.bg

Всички въпроси, свързани с отказа, връщането и замяната на артикули могат да бъдат уточнени на телефон……… или чрез имейл…….

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна? 2017-06-28T16:53:40+00:00

Куриерските разходи за връщане и замяна на стока са за сметка на клиента. В случай на грешно доставени по вина на Sueta.bg или дефектни продукти, разходите за връщане се поемат от нас.

Предлагате ли възможност за преглед и тест на продукта преди да го закупя? 2017-06-28T16:53:10+00:00

Да, ние изпращаме поръчките Ви с опция за преглед и тест. Това означава, че имате възможност при получаването на продукта от куриер или в офис на Еконт, да го отворите, да го прегледате и ако не отговаря на очакванията Ви, да ни го върнете. Опцията „преглед и тест“ Ви дава възможност да прегледате продукта за недостатъци или дефекти преди да го заплатите. Куриерът ще Ви изчака около 15 минути.

Какви са сроковете за доставка? 2017-06-28T16:52:43+00:00

Стандартният срок за доставка е до 3 дни от датата на поръчката. Ако направите поръчката си до 16:00 ,то тя се обработва през същия работен ден и стандартно ще бъде при Вас на следващия работен ден. Поръчки, направени след 16:00, през събота, неделя и официален празник, се обработват през следващия работен ден и веднага след това се насочват към фирмата куриер.

Доставката се извършва с куриер от фирма Еконт, като за някои населени места разносът е в съответствие с графика на обслужване от куриерска фирма Еконт.

Каква е цената за доставка? 2017-06-28T16:52:16+00:00

Таксата за доставка е за сметка на клиента и се заплаща на куриер или в офис на Еконт при приемане на пратката от Ваша страна. Цената на доставката зависи от теглото на поръчаната стока. Нашите клиенти ползват 10% отстъпка от стойността на куриерската услуга. Стандартната цена на поръчка до 1 кг до офис на Еконт е около 4 лв., а на поръчка до 1 кг до посочен от Вас адрес цената е по-висока и зависи от населеното място.

При поръчка на стойност над 100 лева доставката е за наша сметка.

Как се осъществява доставката на поръчаните стоки? 2017-06-28T16:51:47+00:00

Доставките на Sueta се извършват от куриерска фирмa Еконт на територията на цялата страна и са за сметка на клиента. Доставките се извършват до Ваш адрес или до удобен за Вас офис на Еконт. В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

Как да платя поръчаните продукти? 2017-06-28T16:51:22+00:00

Плащането на продуктите се извършва по три начина:

–              с наложен платеж на куриера или в офис на Еконт, при получаване на пратката;

Как получавам потвърждение за успешна поръчка? 2017-06-28T16:50:54+00:00

След финализиране на поръчката ще получите имейл обобщаващ вашата поръчка. Също така, ако е необходимо, очаквайте и телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка.

Как да направя поръчка на сайта? 2017-06-28T16:49:41+00:00

Можете да направите поръчка онлайн в сайта ни, да поръчате на наш консултант на телефон….. , по имейл на……… или чрез фейсбук страницата ни.

При успешно направена поръчка чрез сайта ще получите имейл с информация за поръчката. За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт. Наш представител ще се свърже с Вас по телефон, само ако е необходимо допълнително уточнение по поръчката.

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка? 2017-06-28T16:50:29+00:00

Не, можете да поръчате в сайта ни като “Гост”. В такъв случай не е необходимо да имате регистрация или да влизате в профила си.

С цел по- добро обслужване и улеснение на поръчката, нашият екип Ви препоръчва да си направите регистрация в сайта. Тя е еднократна и след нея Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.